У просторијама Ученичког парламента ОШ „Митрополит Михаило“ у Сокобањи се реализују радионице за ученике 4. разреда којима је потребна додатна подршка у циљу функционалног описмењавања. Вршњачки едукатори кроз различите матертијале и игрице раде са ученицима на оспособљавању за разумевање прочитаног, развијању спосоности за самостално писмено изражавање и савладавању основних рачунских операција које су им потребне у свакодневном животу. Ово је део активности у реализацији нашег Акционог плана који је израђен након примене Индекса остварености права детета у образовању.
Вршњачка помоћ се показала као вишеструко корисна са безброј позитивних ефеката. Ученици показују већа интересовања за рад и боље резултате. Смањују се предрасуде према ученицима који имају проблеме у учењу, уважавају различитости и негује толеранција. Један од ефеката је и подизање самопоуздања, јер се деца која имају тешкоће у учењу осећају прихваћено.
Ученици едукатори су, такође стекли значајна искуства. Проналажење занимљивијих и ефикаснијих начина за рад им је био изазов, а указано поиверење, велика мотивација.